Tuesday, 22 June 2010

gulai daging dgn ubi kentang



Lauk tengahari ni kita makan masak lemak cili api daging.resepi ada kat SINI.
Tapi daging ni harap2 di rebus hingga empuk dulu ya...tak empuk nanti mak mertua makan
tercabut pulak gigi palsu org tua tu nanti..kena buat lagi yg baru..kihkih...

sayur saya hari ni tuuuuuu...bendir goreng..dah tak tau nak buat apa lg dgn bendir ni kak Erna oi.....akak bagi banyak cam boleh buat meniaga...hehe...



3 comments:

hana said...

sedapnyer kakkkk..udah ngences nihh! huhuuuu

anymz said...

waduh...,kamoo ni hana asek ngences nihh!
makanan kamoo tu lagi buat akak ngences tau..

kakpah said...

bende ni antara sayur kegemaran kakpah. rebus je pastu cecah ngan tempoyak pun sodap..

anim, skang ni musim durian. tempoyak takkan tak ado hehe..

jadi gak ko buek lawa torung tu yo.