Wednesday 21 July 2010

simple macaroni dgn sos daging


macaroni ni aku buat dalam keadaan yang amat2 terdesak.aku tak masak tengahari semalam.anak2 balik sek..goreng telur sendiri jerk..banyak sgt hal yang perlu di selesaikan..
apa masalahnya??.....nanti aku bagi tahu bila aku benar2 sudah bersedia dan nama aku sudah di senaraikan antara yang terpilih.....cewaaah...korang boleh agak2 tak tuh..hehe..

resepi paling simple yang aku pernah buat..
tumis je bawang besar,masukan sup Lego's tu,masukan daging dan sedikit air.
macaroni tu dah rebus siap..hidangkan dgn mozrella cheese..anak2 suka ler tapiiii mr hubby complain...terpaksalah gak aku buat sambal telur sbb hubby nak makan nasi.

Itu lah akibat apabila aku kena buat sesuatu dalam keadaan tergesa2..
minggu depan ada pemeriksaan kesihatan....
aku kena plan dan masak awal2.....

2 comments:

kak long said...

samo la ngn hubby kaklong...
cam mano pun nak nasik....
sambal tolo pun tak po...he3

anymz said...

iyo..org lelaki ni selalu camtu lah kann :)