Friday, 31 December 2010

Popia Otak-otak...entri terakhir tahun 2010

Assalamualaikum semua..
aduuuh!!...alhamdulillah masih sempat akak bersiaran untuk kali terakhir di penghujung tahun 2010..banyak kisah suka dan duka terisi pada tahun ini..
alhamdulillah ramai juga kenalan2 baru di sini..akak berdoa semoga kita di ketemukan jua suatu hari nanti..eh!..cam berpantun pulak rasanya..hehe..

Popia otak-otak ni akak beli masa akak bertandang ke Johor Bharu mengikut laling bertugas di sana tempoh hari..memang sudah jadi lumrah setiap kali laling ke JB,otak2 ini lah yang dia beli.
Popia otak-otak ni di jual di Jln Denai..Kempas..kalau sesiapa yang berkunjung ke JB,kedai otak2 ni terletak di jalan menghala ke Hospital Permai..jalannya agak keliru sedikit tapi usah risau sebab boleh tanya penduduk di sekitarnya..
Bagi sesiapa yang belum pernah rasa,cuba lah ..rasanya memang cukup enak sekali..tak lupa akak beli jugak otak2 yang bungkus dlm daun pisang tu..kita bakar sendiri..bakar atas dapur pun tak apa..

setiap kali ke JB akak pasti akan borong sampai 20 bungkus..nak makan pun jimat2 je..
kalau kita beli sendiri harga 1 bungkus rm 7.50.
best woo popia otak2 nih..

3 comments:

kasihredha said...

tunggu popia tak sampai2...
air akak buek dah sojok nymz oii..
selamat thn baru yo

Zakiah_MamaAdamz said...

popia...nyum nyum...

anymz said...

to kak kasih
laaa..rumah akak no apo..ni mesti salah alamat akak bg ni...popia pun dah sojuk kematu dah ni..tlg sms alamat boto2 kak..hehe


to zakiah
mmmm..memang nyumm..nyummm..