Sunday 27 June 2010

Layan gambar je...

Fuuhh...lamanya saya tak update kat sini..takde n3 yang best.. hari ini pun saya bagi jamu gambar jek..kalau sape nak resepi bg tau je..byk na kenduri kawin skang ni..tak terkejar rasanya..sampaikan kenduri tahlil kat rumah kak Erna pun saya terlupa...ya ampoooon kak..lain kali tak buek laie...hehe...
Layan gambar2 dari sarapan pagi saya hari ini hingga tgh hari tadi..........




nasi goreng kampong.saya letak 3 sudu besar cili padi kisar pun ,anak2 kata tak pedas


sotong sumbat beras pulut..resepi main campak2..teragak sgt nak tgk sotong tu buncit.konon2 banyak telur..hehe..pastu terendam elok dlm santan..perghh yang ini sedap betul..masuk bakul angkat le sendiri



kangkung goreng pedas.dgn ikan bilis dan lebih cili api kisar buat nasi goreng pagi tadi..kali ni betul2 pedas..uhh..puas hati aku dapat memedaskan lidah bebudak nih...




No comments: