Thursday 3 June 2010

minggu ni saya cuti...

saya terpaksa cuti memasak minggu ni..hehe..takdelah sampai mcm tu sekali..saya masak tapi cuma menu yg teramat2 simple sbb saya sibuk membusy kan diri.
hari isnin tu hari dah start anak2 exam jadi kena fokus kat diorang.pastu sek dah mula cuti,maka akan banyak lah undangan2 walimatul urus yang akan saya hadiri.maka gantung periuk lah saya minggu ni tapi tak gantung kuali sbb kuali nak guna utk goreng telur dsbnya..hehehe....
Semalam saya pegi home decor (my feveret place utk ronda2 skang nih) lagi.
layan gambar2 ni ek............


saya beli mangkuk ni untuk mr suami sebab dia suka makan mee yang berkuah.so tukar lah yang baru sikit utk tahun ni


jam cantik.tapi konsep tak sama dgn rumah..ermm..takyah beli














hadiahkan burung cinonit ni untuk rumah baru
Love....hehe..














hadiahkan lampu utk wedding siapa ya..


dah malas lak rasanya nak upload.tenet lembap....

5 comments:

Liza Ramli said...

akak.. liza pun rasa nak kumpul mangkok besar2.. suka liza tgk... cantik.. tapi umah liza comel jerr eheheheh

anymz said...

takpe liza,mangkuk besar utk org yang punya selera besar ... hehehe

Chik Mimi said...

salam kak wah bestnya boleh cuti2

Amalblogbiz said...

Salam dari kmal..tkasih sudi singgah blog kmal..
tu lampu tidur lawa la..hadiah kat kmal jelah..semalam lampu tidur kmal dah jatuh terus rosak..he..he..

anymz said...

chik mimi:masak mana ada cuti..acah je tu kan

Amalblogbiz:ececece...kml pengantin lama..tak bley..kena tggu wedding anniv baru saya hadiahkan yer..