Monday 26 July 2010

sambal bilis dan kentang

malam ini ada majlis bacaan yassin,sempena nisfu syaaban dan malam ini jugak ada majlis tahlil di rumah jiran yang baru kehilangan isteri tercinta semalam....jugak malam ini ada pasar malam di depan rumah aku nih..so... aku suka dan senang hati kerana tengahari boleh masak yang simple2 jerk..



sudah agak lama ainul request hendakan sambaul bilis dan kentang nih..aku pun pelik apa la yang susah sangat aku nak tunaikan permintaan anak bongsu aku tu..hehehe laju tul dia makan lepas balik dari sekolah tadi



bila dah ada sambal mesti nak buat sup atau tumis air..aku buat tumis air sayur untuk en suami sebab hari ini pakcik kurang sehat..pun laju gak pakcik makan tadi..hehe

2 comments:

Lady of Leisure said...

sedapnya sambal bilis tu makan dengan capati ke, nasi impit ke roti ke

Deliah's Deli said...

salam anymz...yg ni mmg gu dia ni-ade nasi lagi tak?