Monday 21 March 2011

Ulangtahun ke 27




Hari ni 27 tahun yang lalu kami di satukan.walau pun tanpa salam perkenalan ataupun majlis pertunangan malah kami terus di nikahkan,namun kami bahagia hingga kini alhmdulillah

Assalamualaikum semua
Saja nak kongsi cerita bahagia buat akak suami isteri hari ni..terlambat sikit keluar entri sebab al maklom en somi bercuti jadi haruslah di utamakan makan minum nya dahulu..walaupun kata2 cinta tidak sering di ucapkan tapi biasanya kalau hari2 besar macam ni pasti beliau akan mengambil cuti..
Hari ini 21hb march,kira2 27 tahun yang lalu akak dan en somi di nikahkan..walaupun kami tidak pernah berjumpa,bak kata orang kami mengalami proses bercinta selepas berkahwin namun kami bahagia.
Adatlah kalau ada gaduh2 kecil,itu tandanya kami mengalami proses tumbesaran dalam gerbang perkahwinan...

Buat en suami..
Selamat hari ulangtahun perkahwinan.semoga kita bahagia hingga ke hujung nyawa dan sempat menyaksikan anak2 kita berumahtangga dan bercucu pula..ampunkan dosa2 saya dari hujung rambut hingga ke hujung kaki.jadikan lah saya isteri yang mithali,sempurnakanlah saya sebagai isteri yang solehah sebab redha Allah datang nya dari redha suami dan yang pasti sayalah ratu di hati..semoga Allah swt memberkati kehidupan kami suami dan isteri dan jadikan kami pasangan yang bahagia hingga ke akhirnya..amiin..

psst
takmo letak gambar kawin sebab gambar kawin akak kepala sexy tak bertutup..huhu..



31 comments:

Suzi said...

salam dan happy anniversary ke 27 utk akak dan suami. semoga kekal bahgia hingga ke syurga dan diberkati Allah SWT sentiasa hendaknya.

Chik Mimi said...

Happy annversary kak ,alhamdulillah dah 27 tahun akak bersama ,semoga kasih akak dan hubby sentiasa mekar selamanya Aminn

Nor said...

Tahniah buat kak anim dan suami, 27 tahun bukan sekejap tu. Setuju dgn kak anim, cinta lepas kawin lebih manis kan?

cikmanggis said...

salam Anymz..selamat ulangtahun perkahwinan yang ke 27..lama tu...semoga bahagia hingga akhir hayat:)...bercinta lepas kawen la ni ya ahakss

Kak Rose said...

Salam Anim, happy 27th anniversary.. mesti masak sedap2 ari ni kan... muga cinta selepas kawin ini akan bahagia hingga keakhirnya.

Unknown said...

Assalamualaikum...Anim...

Selamat ulang tahun perkahwinan yang ke 27th...lama tuuuuu...

semoga bertambah-tambah kebahagian dan kasih sayang serta cinta yang telah dipupuk selama 27th itu terus mekar dan segar...berkekalan hingga ke akhir hayat...Aminnnnnnnn...

ady said...

as-salam kak, happy anniversary ke 27 untuk akak dan suami...

K.Nor said...

barakallahulakuma... tahniah buat k.anim dan suami.. semoga ikatan perkahwinan kekal utuh, bertambah2 bahagia hingga ke akhir hayat kalian berdua.. bersama anak2 dan bakal menantu dan bakal cucu...hehee..

nor baru nak masuk yg ke 23, k.anim dah ke 27 ya.. psst.. kita serupa, cinta lepas kawin.. hehehe

Jun said...

salam kak anim...happy anniversary..muga kekal bahgia hingga k syurga ye kak...x kesahlah bila start cinta..janji trus cinta..hehe.

kasihredha said...

happy anniversary kak...
soooo sweetttt...
semoga bahagia hingga akhir hayat :)

Mas said...

Happy Anniversary kak anim...
dah 27 tahun yer...
moga akak dan suami bertambah2 bahagia......

Azlita Aziz said...

happy Anniversary yg ke 27...kak Anim....
semoga berbahagia selau, dimurahkan rezeki... dan kekal selamanyer.....

lemongrass said...

Salam Kak Anymz,
Selamat menyambut anniversary yang ke 27. Lama dah tu kan :-). Semoga perkahwinan Kak Anymz n suami kekal bahagia hingga ke akhir hayat dah dilimpahi rahmat Allah.

hana said...

alhamdulillah 27 taun dah kak... tahniah!!! selamat menyambut ulang tahun dgn en.somi... mudah2an terus berkekalan hingga ke akhir hayat... bahkan ke syurga abadi..... nak adiah kak?? buatkan kiter dulu masak lomak cili api tuk kenduri 3 hari 3 mlm kat kuantan..わkekekeke

Ayu said...

Happy wedding anniversary buat kak anim & hubby!!..semuga berbahagia & berkekalan hingga keakhir hayat..insyaallah.....apa menu special hari ni kak..or candlelight dinner ke?..hehe..

cik ain | sweet thots said...

happy anniversary kak anim ... semoga dilimpahi rahmatNya sentiasa ;)

Zalieda Zaliedana said...

Kak,
Semoga perkahwinan yg di bina nih berkekalan hingga ke hujung nyawa n moga akak cepat dpt menantu ngan cucu,ngee,Dapat jadi nenek,hehe..

fynn said...

tahniah kak anim..semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat..

Acik Erna said...

selamat ulang tahun anim dan tapa..
kalau dah tulih kek sini..kono ado kek e nim..

AZLINA said...

Assalamualaikum Kak Anym...Tahniah pada kedua2nya & semoga kekal bahagia disamping anak2 tercinta hingga ke akhir hayat..

manjeamusyuk said...

Tahniah! Semoga kekal bahagia 4 eva & eva....

anymz said...

Alhamdulillah...syukur sangat2 dan terima kaseh yang tidak terhingga buat teman2 yang bagi ucapan dan doa.tidak cukup di sini ada jugak yang singgah di fb..semoga kaseh Allah swt mengiringi kalian teman2 dan adik2 ku.

Sambil menitis airmata syahdu di iringi lagu nyanyian jaclyn victor bertamu di kalbu akak doakan yang terbaik jugak buat teman2 blogger semua..walau kita tidak pernah bersua jauh sekali bertentang mata namun akak harap hubungan maya ini akan menjadi realiti jugak suatu hari nanti..insyaAllah..:)

izahdaut said...

akakkkkkkkkkk..
aloo tak best ler terlambat ucap neh.dah berderet ucap tahniah.

buat kak anim ku cayang.jap nak nyampuk, patut la hari ni cam teringat ringat je kak anim, tengah memasak kat dapo teringat kak anim, rupanya ari istimewa kak anim....ngeee..

ok buat kak anim..tahniah dah 27 tahun.happy 27th aniversary buat kak nim dan encik somi. semoga berbahagia bersama insan2 tersayang dan muga doa2 kalian dimakbulkan Allah.saya juga yang blum bersua muka neh mendoakan kebahagiaan akak berdua.aminn..

akakkkk...nak gi n9 nex month.mano umah akak neh,.den nak rodah..haha

zarin said...

kak anym
sorry sorry semalam tayar keta pancit, kayuh basikal je ni..itu pasal lambat sampai :D

selamat ulang tahun perkahwinan yang ke 27 tahun...
tahniah ye kak!
semoga bahagia sokmo sehingga ke akhir hayat

Deliah's Deli said...

ala kak anymz kucayang..sorry, lambat sampai..tayar ketapi pancit :)))) epi anniversary kak..smg kekal bahagia sampai ke syurga..amin :)

fara dean said...

Happy Anniversary!
Tahniah kak..
Bahagia tgk akak ada 6 org anak..lawo2 n hensem2 plak tu..
semoga bahagia n d rahmati Allah

Lee said...

Hi Anymz, congratulations. Wishing both of you many, many more to come.....
A wedding anniversary is the celebration of love, trust, partnership, tolerance and tenacity. The order varies for any given year.

You just stay young, stay beautiful and keep a song in your heart, always.
Lee.

Yatie said...

Assalamualaikum wbh K.Anim,
Maaf terlambat wish coz Yatie busy sejak2 ni..nak singgah umah kwn2 pun terbatas...apa pun, Selamat Hari Ulang tahun Perkahwinan yg ke 27thn...moga kekal bahagia hingga keakhir hayat...syukur alhamdulillah...

Unknown said...

Assalam kak anim, Tahniah kak happy 27th wedding anniversary buat akak dan suami semoga kekal bahagia dunia akhirat..amin.:)

ozzy said...

Assalam..

Selamat menyambut ulang tahun perkahwinan..semoga terus kekal bahagia hingga ke akhir hayat..aminnn.

noorsafone said...

salam kak Anim...HAPPY ANNIVERSARY...Semoga Berbahagia Selamanya...AMIN...