Wednesday, 25 May 2011

Gempa Bumi


Assalamualaikum semua

Sudah selalu buat tak pernah pulak jadi macam ni.mana silapnya tak tau lah.Puas sudah di kaji selidik..entah2 bekas acuan tu dah di godek dgn span besi oleh maid yang datang tu hari..oh tidak!!!..kalau dia sental guna menda alah tu sudah confirm acuan ni calar balar dan sudah tidak menjadi non stick lagi..mmmm..nak salahkan orang ke atau memang aku yang silap teknik..?

Rasa2nya nak salahkan orang lah.Tak pernah pulak jadi cenggini sebelum ni.Bukannya sekali dua buat.dah banyak kali dah.....

Buruk betul rupa kejadiannya tu kan?..macam di landa garuda je.
Geram sakit hati semua bersatu..mati kutu akak di buatnya..konon2 dah masak nak hadiahkan pada seseorang

Hah!!!,...akak tau siapa yang terkekek2 gelak atau senyum2 simpul.....

Oh ya..Resepinya di SINI


sekian lah hiburan pd malam khamis
terima kaseh kerana sudi singgah dan senyum.

12 comments:

Kak Rose said...

Anim, x tau nak gelak ke nak sedih tengok kek yg dilanggar garuda nih... tp apa ada pada rupa kan?

lemongrass said...

Kak Anymz,
walaupun rupa tak secantik Halle Berry, tapi rasa dia sure sedap ya amat kan!

anymz said...

to kak Rose
Gelak golek2 pun takpe kak rose..
kali ni rupa dan rasa pun tak sedap.
Yang sebenarnya kek ni hangus pun ya.kihkihkih

anymz said...

to Lemongrass
kali ni dua2 tak sedap..hehe
Tapi dah setengah loyang habis di sapu kat anak bujang akak tu.

Mas said...

akak....mas pun kekadang gitu gak..kikiki...
janji kek tu sedappp..belasah jerk....

kakpah said...

anim,
Apo susah hati plak. Kok cantik pun bilo masuk mulut dikunyah2 gak kan. Janji sodap.
wih.. lamo tak masuk sini. Banyak botul resipi kakpah dah ketinggalan ni.
bilo nak ko bangi ni. Bawak lah kek tu sobokeh haha..

izahdaut said...

ngeeeeeeeeeeeee

Zaliedana said...

Kak ANIMku sayang,jgnlah engkau bermuram durja..Cer senyum,cer senyum,Oklah tuh xsedap pong dah tinggai half loyang..Kah kah kah,muahahaha..Gelak dulu b4 balik..

Diana @ Melley Mey said...

akak... rupa tu x penting tu akak.. yg penting rasanya masih sama kan akak.. jgn sedih2 tau akak.. nnt buat lg yer akak... lepas nie pasti cantik tu.. tp jgn ler guna loyang nie lg.. huhuu

kasihredha said...

sumpah saya tak senyum atau gelakkan kek akak...cuma saya gelakkan apa yang akak tulis. Akak memang kelakar...hihi

tak pe kak, yg penting sodapppp.

Nazrah Bakery & Dunia Kuih said...

makan sendiri ler nampaknya...

Naz said...

Ala kak Nim... tak pe.. bagi jer pada org tu.. Cakap yg ni versi gempa bumi tapi rasanya meletopzzzz...heheheheee..