Monday, 22 November 2010

Sudah Kembali


Yuuuuuhuuuu...salam semua..rinduuuuuu kat adik2,akak2 kat sini....
Ni baru je sampai rumah
Ni tengah pikir2 dan konpius macam mana nak bercerita dan nak mulakan dari mana.
Tuuuuuu Sentosa Villa letaknya di Taiping.tempatnya tersorok tetapi tersangat nyaman.......
nanti akak story mory sikit lebih kurang je lah ya.....
Tempatnya memang best dan harga sungguh berpatutan

7 comments:

Yat Maria said...

Wahhh kak..jenjalan ye..nanti story mory kak..nak taw gak tmpt tu :)

kasihredha said...

winduuu ooo...
jgn lupa cite

♥LOVE2COOK♥ said...

Hi Kak, welcome back!!! Waiting for ur story mory! :D

K.Nor said...

welcome back :)

hana said...

woooooooooooooo g jenjalan ghupenyerrrrr... cepat buat ayat karangan panjang2! gambo byk2! ciskek dah ready nih! sambil nengok sambil makan! muahahaha.....

Ayu said...

wah dah balik ya kak..
pergi holiday rupanya ..ehh2e..
cepat kak nak tengok gambar!!

anymz said...

to yat.
yup baru lepas story mory


to kasihredha
winduuuuu jugak sama kasih.tapi kita cuti2 dlm negeri jek.huhu


to k.nor
maceh2..rindu nak jumpa kengkawan kat sini


to hana
fuuuiyooo..akak dah nengok ciskek tu tadi.terliur sudah..nyampah pun ada..hahaha


tu ayu
gambar masuk sikit2 je nanti..tak cukup tido ni.mengalahkan org gi obersi..hehehe