Thursday, 7 April 2011

Award dari maDiha

Assalamualaikum semua

Memandangkan akak tak dapat nak masak dan post di blog buat sementara waktu ni,maka akak luangkan masa dengan memenuhi ruang ini dgn award dari madiha..bukan saja takmo update..bahan2 ada yang sudah di beli tapi rumah akak tak berair...hari ni pun akak tapau je lauk...sakit jiwa nak menelan lauk yang di beli ni kan?..air yang ada akak terpaksa save kan utk perkara2 yang wajib..leceh kan?


1. Kena pos balik linking kepada orang yang memberi award ini. (ok siap!)

2. Berkongsi apa jua mengenai diri anda dengan semua (ok... dah!)
  • Di lahirkan di negeri sembilan 47 tahun yang lalu.di besarkan di merata tempat sebab arwah ayah akak kerja gomen.dari darjah satu hingga ke tingkatan 6 akak bersekolah di sebanyak 11 buah sekolah..akak tidak pernah bekerja..ulang ya..tidak pernah..kesian kan?..kan?..
  • Isteri & ibu kepada 6 orang cahayamata..4 lelaki dan 2 perempuan..yang sulong berusia 26 tahun dan yang bongsu sudah pun 15 tahun..

  • Akak seorang wanita yang simple dan suka ketawa..suka senyum sebab akak tau senyuman akak manis menawan kelbu.ecehceh..perasan tak habis2..oh ya! akak suka perasan gak..

  • kalau diha seorang wanita yang sibuk.,akak pulak seorang wanita yang penyibuk.hehe..
  • Masa zaman sekolah dulu akak bercita2 nak jadi cikgu atau pramugari.sudahnya sekarang ni kemana2 akak pergi pun orang selalu ingat akak kerja cikgu..hehe suka hati tau...sebab mesti terserlah kecerdikan wajah akak yang ayu ni kan?..

  • Orang selalu kata akak seorang yang kelakar tapi sebenarnya jiwa akak ni lembut dan sensitif tau..hehe

  • Akak nampak garang pada mata adik2 semasa diorang kecik2 tapi sebenarnya akak seorang yang penyayang..
  • Akak seorang yang penakot pada tempat yang tinggi,tempat yang gelap dan laut dalam..Jangan tak tau akak tido mesti bukak lampu..biasanya lampu yang samar2..janji jangan gelap.


3. Berikan kepada 15 blog lain yang baru ditemui.

Rasanya akak tak dapat nak nama dan senaraikan blog2 yang baru akak temui..semua rumah diorang akak kunjungi walaupun kadang2 akak tidak meninggalkan jejak cuma jenguk2 je..semua suka dan semua akak sayang..

4) Drop them a note and tell them about it
bila dah tak buat yang di ateh ni yang ini pun tak adalah kan?

4 comments:

Kak Sam said...

Assalamualaikum...
Saya pun bagi kat akak award ni sbb akak adalah org yang ke 14 sudi jadi kawan saya.

Nieza said...

kak anim, lupa nk bg tau kak semlm saya dah saya pos n3 award ni utk kak anim pun tersenarai juga tapi lupa nk pesan suruh angkut....lately bz sokmo...hehe

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

salam kak anim...

thanks kak sudi luangkan masa ambil award tu.. hehe.. just for fun.. at least dpt jugak kenal2 ngan akak... dari tulisan tu pun dpt agak akak ni mesti org yg kelakar... hehe... pasal tag 15 org tu takpelah tak buat.. tiada paksaan.. dah kata td.. just for fun aje...

kat sana takde air ye kak? susahlah kan... air satu2nya yg paling penting sekali... kalau takde letrik masih ok lagi... tp kalau takde air... semua serba payah..

norlie said...

terimalah award dari saya juga yee