Tuesday 12 April 2011

Poskad dari nieza,kad dari mas dan noorsafone

Assalamualaikum semua..
Harap2 akak belum terlambat nak bagi ucapan tahniah pada adik2 yang di sayangi lagi di rindui,..cewah cam buat surat karangan nak ambik SPM pulak kan?..
Tiada seindah kata dan secantik bahasa yang dapat akak sampaikan melainkan ucapan segulung tahniah buat mas duniaku,nieza our journey begins dan noorsafone dalam dunia blogging nih..




ini dari nieza





ini dari mas duniaku





ini dari noorsafone


SEMOGA KALIAN AKAN BERTAMBAH MAJU DAN JAYA DALAM ARENA BLOGGING DAN MENGIKUT JEJAK LANGKAH SIFU CMG.NOR,UMMI DAN HANA KE MAJALAH JELITA SUATU HARI NANTI.

4 comments:

Unknown said...

wahhh kak anim dah chek in dapur dah..haha tq kak sudi gantung poskad kita yg jauh ni sampai juga ke dapur akak ni...terharu sungguh..ni yg buat bertambah cayang kat kak anim ni..haha pas ni sure HPT dan kolestrol akak stabil sebab ramai yg sayang...ekekeke

actually seronok dapat kenal ngan kak anim walaupun jauh dimata tapi dekat di blog dan fb...hehe ok salam syng..mmhuahhhx2:)

izahdaut said...

ni nak majuk ni.. award kite kak nim tak sudi amik pun..
balik dulu lah

anymz said...

to nieza
akak pun seronok berkenalan dgn nieza..misi yang sdg bercuti sakan kerana setia menemani suami demi keluarga tercinta..insyaAllah moga kita semua di pertemukan Allah suatu hari nanti.
di mana ada kemahuan di situ ada jalan kan?..kan?..

anymz said...

to izahdaut

waduuuuuuuuh..adik aku yang sorang ni kan memang tau hakak ni banyak terlupa sebab byk sumbat ubat..apesal tak hengatkan akak..?
haku ni dah ler cuti sakan bbrp hari,mana nak perasan award tu ijah oi..takpe2 nanti2 akak bg entri khas tntg hal ini ek?..camne okay tak?ko jangan bako akak pulak ijah oi..