Sunday 2 May 2010

Lari dari kitchen kejap

Hati gembira mendapat surat darimu
sudah lama ku menunggu berita mu sayang


haha pernah dengar lagu ni tak???
lagu lama wo dari dato'kak pah aini
saya pun tak tau ,n3 tu jek yg saya tau, yg lain haram pun tak tau


lagu ni ditujukan khas utk blogger otai yg saya tggu2 bg mad gebu tu..amboi bila dia dah jenguk dan jadi follower terus lemah lantas kau ku panggil abang..yehaaaa.jgn marah ya cik mad gurau aje nih..
ucapan terima kasih tak terhingga saya hadiahkan buat ben ashaari kerana dgn jasa baik dia,saya jd begitu bersemangat utk aktif semula.mmg lauk pauk yg saya hidangkan ini dtg dari idea saya setakat ini yg di tujukan khas utk pasangan yg baru bernikah dan bekerjaya sbb tu masakan saya tak byk hiasan.



akhir kata,terima kasih pd semua follower..mekasih ben,mekasih cik mad gebu dari dapur tanpa sempadan.

No comments: