Tuesday, 7 June 2011

Suka Dan duka

Assalamualaikum semua

Suka bila adik2 balik duduk berkumpul dan anak2 buah berlari berkeliaran sekeliling rumah.
Yang lelaki main bola,main skuter.Yang perempuan main masak2,petik daun2 sekeliling rumah yang sudah semak samun.

macam hari raya.main bunga api.,lebihan raya tu hari.entah mana diorang jumpa tak tau lah.
nasib baik takde kejadian yang tidak di ingini berlaku.akak takot.. bunga api tu sudah tamat tempoh

mereka saudara sepupu yang sangat rapat.

TAPI

Kejadian duka tetapi tetap terjadi,tak boleh terlebih excited sebenarnya

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^


apa tu kak nim?
apa tu?.

hah!jangan tak tau. Itu lah apam yogurt yang sepatutnya menjadi mekar sejambak atau kembang setaman,namun gara2 si pembuatnya terlupa letak tepung, terjadilah apam tu yogurt karamel.siapa punya kerja tu ya??...


5 comments:

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum akak...
huhuhuuu... x per akak.. nxt time boleh buat lg yer akak..

wah seronoknya cam hari raya plak yer akak... suka suasana tu..

kasihredha said...

hihi..tak jadi ke kak..yg penting sedap kan kak.

izahdaut said...

sapa yang lupa tu kk nim.. hehehhee.. nak golak lama lama jugak...

adeh.. sah sah tak leh makan kan...

anymz said...

to diana
itu lah rasa geram je.rasa tak sabar2 nak buat.hehe


to kasihredha
tak dapat rasa langsung kak kasih oi..air je yg ado.huhu


to izahdaut
golak zah.golak..sampai ati..huhu

K.Nor said...

hahhahahaha tumpang gelak dgn izah la.. hahhaha.. sapa la makcik yg lupa taruk tepung tu ya.. hahhahhaha tak leh stop gelak la pulak.. ampun buk! :)