Wednesday, 15 June 2011

Ais Krim Goreng

Assalamualaikum semua

Yuhuuuuuuuu...buat apa tuuuuuu????..

Panas sungguh cuaca hari ini kan?..tapi tak apa lah..
Jam 2 petang tadi akak keluar rumah,gi buat sesuatu untuk mek buyung dan mek Ampang tu Entah apa2 yang mek buyung tu ngidamkan..sebelum keluar akak dah ketepikan apa yg patut akak bawak..kahkah..memang dasar pelupa,sekerat jalan akak pun bersuara pada anak dara yang jadi supir akak pada hari ini,"..eh!kak mak tertinggal barang lah.."..
Tak senonoh betul akak ni tau..keluar untuk tujuan yang satu tapi semua tertinggal.anak dara tanya balik,habis tu macam mana mak,nak patah balik ke?..tak payah lah..buat kat tempat kita je lah..
Sudah aje kerja akak kat pekan tadi akak terus balik rumah,pastu akak sendiri yg drive ke pejabat pos..eh!berenti kat kedai dulu beli sampul surat cinta utk mek buyung tu..akak pun konar ke pejabat pos..tiba2 ada polis pulak kat situ.ishh...ngacau betul lah diorang ni..mau tak haru akak tak pakai sit belt masa tu..memang hari yang bagi akak exercise betul lah..tapi takpe akak senang hati buat semua kerja ni..kalau tidak akak tak ada kerja tau..dok memerap kat rumah..banyak duduk pun tak baik utk kesihatan kan?...kan?...


Ais Krim Goreng

Nak tengok resepi dan langkah demi langkah sila klik di SINI
Kak Pah seorang ibu,seorang gurubesar pada anak2 tadika AULAD..
seorang yang rajin dan ibu yang mithali..akak suka kakpah ni.
Dia memang ROCK..steady kak.ese cilok resepi akak yo..




kenapa la otak akak ni tak suka sangat menengok ais krim goreng yang dah ternganga ni ya..mulot dia beso bebenor..tak senonoh je rupa nya kan?..

8 comments:

Mas said...

wahh...sedappnya aiskrim goreng..
mas juga tak buat2 lagi...

Zaliedana said...

Kak nimmmmm,UTk Mek Ampng ngan mak buyung jer ke???Kat Mek PENENG xDA ke..????Huhuhu..Nak Juga Nak juga..Majuk ah,smbil wak lari eskrim yg xnganga tuh..

anymz said...

to mas
sedap mas..abg siap cakap,kenapa buat sikit sangat..hehe

anymz said...

to zaliedana

haipppppp..nak halagel jugak ke?..tu mek buyung kirim gelatin jenama halagel..kesian kat dia..satgi dia bersalin takot meleleh2 air liur anak dia nak makan panna cota..kahkah

Nazrah Bakery & Dunia Kuih said...

aiskrim...sedap

kasihredha said...

nak cuba...nak cuba..
sebelum cuba, nak akak punya sikit...hihi

anymz said...

to nazrah
memang sedapppp..:)

anymz said...

to kasihredha
sudah habis..sedap ni kak..gi cuba..senang sngat nak buat..lolap mato je.hehe