Sunday 16 January 2011

award dari izahdaut..

Award: Creative Blogger Award


Assalamualaikum..

Terima kasih pada izah yang sudi menamakan blog akak sebagai penerima award ini..ecececeh..rasa cam berada kat pentas Juara Lagu pulak ...hehe..kecil tapak tangan nyiru akak tadahkan...sebagai penghargaan, 'izah !nah seloyang brownies velvet buat mu menambahkan lagi berat badan..'

:: PENGERTIAN BERKENAAN AWARD INI ::

PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

Untuk maklum balas penerima AWARD ini, ikhlaskan hati untuk membuat entri/posting berkenaan AWARD ini dengan kreatif dan penuh estatik beserta FOWARD kepada 5 orang yang betul - betul layak menerima AWARD ini. anda juga boleh meletakkan AWARD ini di side bar atau dimana - mana yang bersesuaian. tinggalkan comment untuk ucapan manis anda.

Forward award:

kak t:.terlalu banyak info2 yang menarik di dalam blog kak t.walaupun blog kak t bukan blog masak2 tapi kak t rajin menyinggah ke dapur akak dan jugak teman2 yg lain.


kak zai teratak impian:blog kzai adalah antara yang terawal akak follow dan kzai jugak antara yang terawal buat komen kat blog akak ni..huih akak masih ingat tu bila kzai komen akak bukan main suka lagi..hehe..


kasihredha:blog ini agak menarik sebab kak kasih rajin post entri2 pelancongan..ada tips jugak di situ.baru2 ni sudah mula post entri masak2..sudah ,mula tunjuk skill lah tu ya kak..hehe


Little Parlour:nama dia Lady of Leisure.akak suka masuk rumah dia yg bercat hitam.lady sgt kreatif dalam masakan..bakatnya terpendam.suka pada masakan india..lady salah seorang kawan yang rajin bertandang ke sini dan memberi komen.


Deliah's Deli:memang tidak di nafikan del memang kreatif dalam bidang masakan..letak aje lah gambar apa pasti kita terliur dgn masakannya..

.


3 comments:

kindergartenlibrary said...

tahniah ..

=)

izahdaut said...

kak nimmmm.. i lop u bebehh.. ikiki.. tapi tang menambah berat badan tu tak mampu den...mmg tak memberi semangat motibasi tul la kak nim ni..ade disuruh tambah lagi..ah majukk

Lady of Leisure said...

Tq kak anymz nanti lady ambik ye.. Laptop kene virus huhu, ni blogwalking pakai henpon tapi tak puas la skrin kocik bebenor hehe..