Thursday, 14 July 2011

Bicara kosong di Pagi Khamis

Assalamualaikum

Sayur Campur
by
anymz mykitchen

Tak tau lah samada lauk ni pernah di postkan atau tidak.Dok tersimpan lama sgt dlm draft tak berdelete..Kalau pernah akak minta maaf lah ya..Dah puas cari kat ruangan yang sudah di publish tapi tak ada pun lauk sayur ni..
Yang benarnya akak nak cuba resizekan balik pic.nak bagi besor punya.tapi tengok cam sama je kan?..Akak tetap mengatakan akak perlu lensa yang baru untuk gambar2 masakan akak..

Tunggu belanjawan bulan Okt nanti kata en somi..Eh!belanjawan negara ada kena mengena ke dengan belanjawan rumahtangga..Adaaaaaaaa...katanya ,..sambil tuuuuuuuuu...muncungnya menunjukkan ke arah Zamir dan Farah yang insyaAllah akan melanjutkan pelajaran mereka ke tingkat yang lebih tinggi pada bulan September ini nanti..Zamir sudah selesai peringkat matrikulasi manakala Farah sudah selesai peringkat Diploma..

Seorang ibu di sini sentiasa berdoa untuk kejayaan anak2nya..


*eh!takde resepi????jawapnya takde untuk pagi ni sebab itu masak sayur campur kalau siapa tak tau masak sayur kita pok montot dia saploh kali..hehe

15 comments:

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum akak...
yer ler kan akak... seronok tgk anak2 berjaya dlm pelajaran n hidup mereka... n akak beruntung kerana anak akak dah selesai peringkat diploma... Tahniah buat anak akak n akak... n diana doakan moga anak2 akak akan lebih berjaya lg d peringkat yg lebih tinggi.. Amin.

ibundo said...

ekau semalam mendonat yo. haha.. kpah mendonat dah kek sabah ni h'a.. osah botul relek e. cik abang poi seminar, kito duduk relek lenggang kangkung lam bilik.
Ni apo cito kosong yo harini. Datang bawak pinggan ni ha. takkan balik kosong yo..

Amie said...

selamat pagi kak anim,
macam emak bapak kita dulu....begitulah kita kepada anak2... sentiasa fikirkan masa depan mrk, beri sokongan dan sedaya upaya bantu setakat yg terdaya...moga usaha kita diredai Allah....amin.

Cheq Sue said...

Haaaaa.... tu la pengorbanan mak dan ayah...sentiasa lebihkan anak2 dulu... bertuah anak2 kak anim dapat keluarga yang memahami dan bahagia

Acik Erna said...

anymz..mano ado kosong e..ado isi tu..he he

kaklong said...

semoga duo2 terus berjaya..amin...
sojuk porut akak mengandung an dioorang...

tun_telani said...

sape laa nk kene pukol montot tu...
.
..
...
kak.. mintak resepi.. hahahaha.. kidding, kidding ;p

cik cek said...

Ha ha ha...ado ko yg kono topok montot sepoloh kali...kita selamat...he he...

Kak Nim ...Header baru ek kat atas tu...baru tuko gambonya kalau cek tak silap mata la...he he..:)

ijayuji said...

Salam kak nimm!!! kita dtg bwk perut kosong niiii, nak carik apa yg ada kat sini hihihi....sedapnyerrr! sayur2 ni masak lah apa2 dan gunlah sayur apa2 kecualai peria lah kan mmg kita makan! suke mkn sayur!

izahdaut said...

Kak animmmmmmmm.. Miss uuu.. Woo gambo dah tukoo laaa. Sempena nk sambut remmdan ke kak. Ikiki

quinnie said...

kakanim...dia resepi simple2 ni la lagi org tertanya2 akak masak cam mana...hehehehe...dia masak campak2 ni jugak yg sedap...kekkeke

tak perasan pulak akak masak donut sosej semalam...bestnya...dulu selalu beli...ngeee

~ Cik Azz ~ said...

Goreng sayur ni mmg la sonang.. Cumo ghaso eh tu la, sodap dgn tidak yoo... hehe...

anymz said...

to diana
amiiin ya Rob.terima kaseh atas doa itu diana:)


to kakpah,ese buek semalam hari ni baru akak nak sampai?..huh!apo lah akak ni.lambek bona masuk

hari ni citor yo.nasib akak lah yo.bawak lah balik pinggan kosong tu isi udang koring banyak2 dari sabah..esok2 se dtg ambik kek bangi.hehehe

anymz said...

to amie
ya amie,kita ni sebagai mak bapak kena utamakan keperluan anak2 dulu.keperluan kita sudah jadi no 2..


to cheq sue
alhamdulillah terima kaseh sue


to acik erna
hehe..kiro burak kosong lah tu kak.


to kaklong
terimakaseh kaklong.amiiin atas doa kaklong tu yo.:)


to tun_telani
pok montot tun dulu..haha


to cik cek
yo lah cik.header yang keduo lopeh cik tgk pagi tadi..hehe
anak2 akak kato muak tgk blog mak kelabu asap je..hehe

anymz said...

to ijayuji
ko datang bawak perut kosong je ke ika.?laaaaaaa..macaron nya mana?..huh!!!dekut


to izahdaut
wooooooooo..miss u too lah..apa lama sgt lappy tu dok lam bengkel.kan akak kata suh cik daut cari je yg baru.


to cik azz
boto tu azz.lain tangan lain raso ee kan?
ya lah jah header baru.ainul kata jemu tgk blog mak.dah setahun camtu.tukar lah pulak.katanya.hehe


to quinnie
betul tu.selalunya masakan campak2 ni lah yang selalunya menjadi kan?
nanti try buat donut tu pulak ya.